Kā Eirolīgā var kļūt tik populārs, kā NBA

Vairo mīlestību!

Eirolīgā sastāv no basketbola komandas ar talantīgākajiem spēlētājiem no visas Eiropas. Spēles tiek pārraidītas pa TV vairāk nekā 201 valstīs un teritorijās visā pasaulē, kur fani regulāri tiek apstrādāts, lai daži no labākajiem mačiem šajā spēlē. Darba Eirolīgā ir drošs par savu pozīciju kā vadošais basketbola līgas ārpus Ziemeļamerikas, taču tā var kļūt tik populārs kā NBA?

 

NBA ir samazināts neticami augstumus, daļēji pateicoties tās nezūdošo popularitāti asv, kur basketbols ir viens no četriem galvenajiem sporta veidiem. Tas nozīmē, ka tā ir daļa no kultūras ikdienas dzīvē, kā bērni atvašu stīpām aug, ar sapni kļūt par NBA zvaigzni. Turpretī bērni Eiropā joprojām ir galvenokārt vērsta uz sporta, piemēram, futbols, sakarā ar popularitāti klubi kā Madrides Real, Barcelona un Manchester United, un konkursus, piemēram, La Liga un Premier League.

 

Tomēr, ir pazīmes, kas liecina, ka basketbols ir padarīt savu ceļu uz lielā sporta, kultūras, īpaši kontinentālajā Eiropā. Līga ir pieaudzis eksponenciāli pēdējo 20 gadu laikā un, kamēr tās zvaigznes jaudu var pārspēja ar NBA, tā piedāvā neticami konkurences spēles un sāncensības, kas turpinās uzlaboties, kvalitāte gadu no gada. To var apgalvot, ka Eiropas spēlētāji, piemēram, Nikola Jokic, Kristaps Porzingis un Giannis Antetokounmpo nevarētu skatīties no vietas spēlē ar Čikāgas Buļļiem, vai jebkuru citu vadošo NBA komanda. Bet kā tieši var Eirolīgā saglabāt šīs zvaigznes, un piesaistīt talantus visu vecumu nākamajos gados?

 

Atbilstoši Priekšsēdētājs, padomes Priekšsēdētājs un IZPILDDIREKTORS Eirolīgā, Jordi Bertomeu, darbs ir jāveic viszemākajā līmenī, lai palielinātu prestižu konkurenci. Viņš saka: “Mums ir augt un padarīt Eirolīgā Basketbolā pievilcīgs pietiekami, ka tie nav iet prom. Mūsu pienākums tagad ir turpināt strādāt, lai mūsu klubi un mūsu faniem. Domāju par to, kā uzlabot mūsu produktu, kā šobrīd tas ir labāk, lai tiem, kas mīl sportu, un kā sadarboties ar jauniem partneriem.”

 

NBA zvaigzne Kobe Bryant ir bijis neapvaldīts viņa slavēt apmācība, ko viņš saņēmis kā bērns uz basketbola tiesas, Francijā un Itālijā, uzskatot, ka tas viņam deva mala NBA, kā jaunie Amerikāņu spēlētājiem bieži bija mācījis paļauties uz izturību un athleticism. Viņš piebilda: “es nokavēju visu, kas, un tā vietā man tika mācīts extreme pamati: footwork, footwork, footwork, kā izveidot telpu, kā rīkoties ar bumbu, par to, kā aizsargāt bumbu, kā, lai atvašu bumbu. Man’t spēcīgākais mazulis tajā nometnē. Man’t ātrākais. Man’t lielākajā daļā sporta. Man bija, iespējams, visvairāk izveicīgs.”

 

Bryant ‘ s komentāri liecina Eiropas basketbols ir tiesības struktūras audzināt labāko jauno talantu, ko Eirolīgā vajadzētu turpināt gūt labumu no. Tomēr, ir nepieciešams iegūt vairāk bērni vecumā līdz 14 un saskaņā spēlējot basketbolu regulāri. Pro player un Francija dzimtā, Evan Fournier teica, ka viņš sāka, spēlējot spēli, jo futbola klubs savā dzimtajā pilsētā bija pilna. Uzlabot tautas un arvien vairāk cilvēku, kas vēlas spēlēt jebkura veida sporta uzsākt basketbola jābūt prioritātei Eirolīgā komandas.

 

Bertomeu ir vēlme, lai piesaistītu jaunus partnerus, būs arī palielinātu izpratni par Eirolīgā, lai gan būtiskas televīzijas nodarbojas nodrošinās lielāko spēles, saņemt staroja tautas nami visā kontinentā. Saskarsmē ar faniem un paturēt tos darbā ir arī lieliska stratēģija, lai palielinātu popularitāti spēli, un tas ir daudz vieglāk darīt, nekā pirms desmit gadiem, jo pieaug sociālo mediju un tiešā straumēšana. Basketbola fani vēlas nodarboties ar savas mīļākās komandas regulāri par Facebook un Twitter, un Eirolīgā varētu veicināt sevi miljoniem cilvēku uz šīm platformām, ar saturu, tostarp klipi par lielu lugas un saspringta apdari, lai spēles.

 

pieauguma Eirolīgā ir jau braukšanas jaunā viļņa fantāzija sporta tirgos, kuri ir tradicionāli ļoti populārs Ziemeļamerikā. Kļūst fani vairāk ir iesaistīti basketbola šādā veidā atkal dara brīnumus, veidojot kultūras fanu piedalīšanos. Punters visā Eiropā jau labu basketbola spēļu derības par sporta un, ka ir maz ticama iespēja, kā līga turpina augt.

 

NBA joprojām ir galvenais galamērķis pasaulē lielākajām zvaigznēm un apskatīt auditorijas, bet Eirolīgā ir katru iespēju, lai palielinātu mindshare un kļūt dinastija savas tiesības ar jaunu stratēģiju, kas pastiprina fanu līdzdalību un kļūst arvien vairāk jauniešiem par sportu vietējā līmenī.

 

pēc Kā Eirolīgā var kļūt tik populārs, kā NBA parādījās pirmie uz BallinEurope.

BallinEurope